-Missing you could turn from pain to pleasure, if I knew you were missing me too.  
                                                                                          ~Author Unknown

-သတိရျခင္းဆိုတာဟာ ေ၀ဒနာ အျဖစ္ကေန ေပ်ာ္စရာ အျဖစ္ကို ေျပာင္းလဲသြားနိင္တယ္။ 
  မင္းလည္း...ငါ့ကို သတိရေနတယ္ ဆိုတာ သိလိုက္ရတဲ့ အခါေပါ့..........
                                                                                           - အမည္မသိ


-Every parting is a form of death, as every reunion is a type of heaven.  
                                                                                           ~Tryon Edwards

- ခြဲခြါရျခင္းအားလံုးဟာ....ငရဲ ပါပဲ.... အဲ့လိုပဲ....ျပန္လည္ဆံုဆည္းရျခင္းဟာလည္း
  ေကာင္းကင္ဘံု ပါပဲ။
                                                                                         -ထရိုင္ယြန္ အက္ဒြပ္


- If I had a single flower for every time I think about you, 
   I could walk forever in my garden.                                   ~Claudia Ghandi

-  မင္းအေၾကာင္း စဥ္းစားတိုင္းသာ ပန္းတစ္ပြင့္ ပြင့္မယ္ဆိုရင္ေလ....
    ငါ..ေတာ့ ပန္းခင္းထဲမွာ လမ္းေလွ်ာက္ေနရေတာ့မယ္...              -ကေလာ္ဒီယာ ဂႏၵီ


- I did three things today; miss you, miss you, and miss you.

  ငါ...ဒီေန ့ အလုပ္ သံုးခု လုပ္တယ္...
  ၁. မင္းကို သတိရ
  ၂. မင္းကို သတိရ
  ၃. မင္းကို သတိရ                                                               -အမည္မသိ


- I heard someone whisper your name, but when I turned around 
  to see who it was, I was alone. Then I realized that it was my heart 
  telling me that I miss you.


-ငါ....မင္းနာမည္ကို..တိုးတိုးေလးရြတ္သံၾကားလိုက္တယ္္...ဒါေပမယ့္..
   ဘယ္သူမ်ား ပါလိ္မ့္လို ေနာက္လွည့္ၾကည့္ေတာ့....ငါ တစ္ေယာက္တည္းပါပဲ
   ေအာ္...အဲ့ေတာ့မွ ...ငါသိလိုက္တယ္....ငါ့ ႏွလံုးသားက ေျပာေနတာကိုး....
   မင္းကို...သတိရတယ္......လုိ ့.....




- When I miss you, sometimes I listen to music or look at pictures of you,
   not to remind me of you but to make me feel as if I’m with you. 
   It makes me forget the distance and capture you.

  ငါမင္းကို သတိရတဲ့ အခါ....
  တစ္ခါတေလ..သီခ်င္းနားေထာင္တယ္...မင္း ဓါတ္ပံုေလးေတြ ျပန္ၾကည့္တယ္...
  မင္းကို ျပန္အမွတ္ရေစတာ မဟုတ္ပါဘူး....
  မင္းနဲ ့အတူရွိေနတယ္လို ့...ငါ့ကို ခံစားမိေစတာပါ..
  အဲ့ဒါက .တို ့နစ္ေယာက္ရဲ ့ကြာေ၀းမူ ့မိုင္ ေတြကို ေမ့သြားေစတယ္......
  ျပီးေတာ့...မင္းကို ဖမ္းဆုပ္..မိတယ္..


- Each time I miss you, a star falls down from the sky. 
   So, if you looked up at the sky and found it dark with no stars, 
   it is all your fault. You made me miss you too much!
 
   
  မင္းကို သတိရတဲ့ အခါတိုင္း...ၾကယ္တစ္လံုးေၾကြတယ္....
   ဒါေၾကာင့္...မင္း ေကာင္းကင္ေပၚကို ၾကည့္တဲ့ အခါ...
   ၾကယ္တစ္လံုးမွ မရွိပဲ..ေမွာင္မိုက္ေနခဲ့ရင္ေလ....
   ဒါေတြ ဟာ...မင္း အျပစ္ေတြေပါ့....
   မင္းပဲ...ကိုယ့္ကို ...အရမ္းလြမ္းေအာင္....
   လုပ္ခဲ့တာကိုး...ကေလးရယ္....။ 

- When I miss you, I don’t have to go far … 
  I just have to look inside my heart because that’s where I’ll find you.
  မင္းကို သတိရရင္...ငါ ရွည္ရွည္ေ၀းေ၀းသြားေနစရာ မလုိပါဘူး...
  ငါ့ ႏွလံုးသားေလးထဲကို ၾကည့္ လိုက္ရံု ပဲ...
  ဘာလို ့တုန္းဆုိေတာ့....အဲ့ေနရာမွာ မင္း..ရွိတယ္ေလ။

- I dropped a tear in the ocean. 
  The day you find it is the day I will stop missing you.
  ပင္လယ္ထဲကုိ ငါ မ်က္ရည္တစ္စက္ ခ်လိုက္တယ္..။
  အဲ့...မ်က္ရည္ကို မင္း ရွာေတြ  ့တဲ့ေန ့မွ 
  ငါ့လြမ္းဆြတ္ျခင္းေတြ ရပ္တန္ ့မယ္.

- I’m a fish out of water without you.
  
  မင္းမရွိရင္...ငါဟာ...ေရထဲကဆြဲထုတ္လိုက္တဲ့ ငါးလိုပါပဲ..။ 



္ိ ခ်စ္သူကို ...သတိရ ေနသူမ်ား အတြက္... သတိရလြမ္းဆြတ္ျခင္း. စာသားအပိုင္းအစေလးမ်ားကို  ရွာေဖြျပီး တင္ေပးလိုက္ပါတယ္.။။

တစ္ေယာက္ေသာ သူေတာ့ ေက်နပ္ေနမယ္..ထင္ပါတယ္.....
  
   
  
   
 

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Latest Posts